تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی بر رعایت قانون تبلیغات و اتمام هر گونه تبلیغات انتخاباتی در سطح استان و فضای مجازی با پایان یافتن مدت زمان قانونی تبلیغات تاکید کرد.

تاکید استاندار خراسان شمالی بر رعایت زمان قانون تبلیغات در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بجنورد  و نشست با اعضای این ستاد گفت: نامزدهای انتخابات و اعضای ستادهای تبلیغات آن ها باید با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات از هرگونه تبلیغات  در سطح استان و حتی فضای مجازی خودداری و دراین باره تمام موارد قانونی را رعایت کنند تا انشاا.. مردم بتوانند با فکری آرام و انتخابی آگاهانه در روز جمعه، رای به نماینده مورد نظر شان را در صندوق های رای بیاندازند.

وی از تلاش همه اعضای هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان نیز تقدیر و تشکر کرد و از آن ها خواست تا پایان مراحل انتخابات موارد قانونی انتخابات را رعایت کنند تا انتخاباتی سالم و پرشکوه در استان برگزار شود.
پرویزی با تاکید بر صیانت از آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند،  اظهار داشت: همه نقل و انتقالات تعرفه ها و صندوق های رای در استان از مرحله آغازین تا پایان انتخابات و نهایی شدن نتیجه آن باید با حضور ماموران نیروی انتظامی انجام گیرد.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نیز خواست تا برای حضور نمایندگان خود پای صندوق های رای از حداقل اعضا استفاده کنند و در صورت ائتلاف با نامزدهای دیگر، هر ائتلاف حداکثر یک نماینده برای حضور در شعب اخذ رای در نظر گیرند تا شعب اخذ رای فضایی هرچه آرام و مناسبتری را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای فراهم آورند.
پرویزی در این بازدید از تمامی امکانات رایانه ای و ثبت آنلاین ستاد انتخابات شهرستان بجنورد در  فرمانداری این شهرستان نیز بازدید کرد و تذکرات لازم را به اعضای این ستاد یادآور شد.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.